Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na to kolik se v lékařství točí peněz by to skutečně mohlo být o hodně lepší.

Pokud by s tím Trump něco udělal, byl by v roce 2020 k nezastavení.

Spíš si ale myslím, že tohle bude doména demokratů...

1 0
možnosti
JL

Zde pane Severo pisete trochu z cesty. Pri lekarske peci je nutno vzit vse, co tato pece vyzaduje. Je pravdou ohledne leku. Cena v Kanade je nizsi nez v USA.

Tech 63 tisic kanadanu (v tomto roce), kteri navstivili USA za lekarskou pomoci, je pro vas asi nula. Cekani na lekarskou peci (mimo emergence) je take zname.

Jsem kanadan a jsem pod americkym systemem "Medicare". Protoze tento system hradi jen 80% ceny za sluzby, jsem pripojisten pres soukromou pojistovnu. Kvalita sluzeb bez velkych problemu. (premium $39 mesicne)

Mate-li zajem, muzete si overit tento system ve mestech "Sun City" v Arizone. Potom muzete napsat celou pravdu.

0 0
možnosti
JS

Píšu z cesty? Ne celou pravdu ? Mohl byste nějak dát odkaz na nějaká solidní data?

https://www.cnbc.com/2018/03/22/the-real-reason-medical-care-costs-so-much-more-in-the-us.html

Mimochodem, Vy jste nějak zapomněl uvést , že mnoho z těch Kanaďanů má jejich léčbu v USA placenou jejich provinčními plány, zatímco milión Američanů sem jezdí protože si léčbu v USA nemohli dovolit a ještě nenašli tak optimální řešení jako Vy.

https://www.quora.com/How-many-Americans-travel-to-Canada-for-healthcare-and-vice-versa

2 0
možnosti
GH

G82e57o69r74g93e 23H27o41l68y

31. 7. 2019 16:57

Tady je neco z diskuse kandidatu na presidenta za demokratickou stranu v USA vcera:

https://www.foxnews.com/opinion/doug-schoen-debate-detroit-elizabeth-warren-bernie-sanders-buttigieg-winners-losers-democrats

Ohledne zdravotniho systemu v USA (co byl, je a zrejme bude) doporuciji nasledujici:

Dr. Kelloggs Sanitarium Battle Creek Michigan

film 'Road to Wellville'

0 0
možnosti
IL
Foto

Já jsem pro zdarvotnický systém založený na individuální odpovědnosti ve kterém stát negarantuje zdravotní péči pro všechny, pouze pro některé sociální skupiny, a to formou státních zdravotnických programů. Týkalo by se to důchodců nad 65 let a chudých lidí, tj. těch, jejichž příjem je nižší než oficiálně stanovená hranice životního minima a některých dalších skupin. Náklady na zdravotnictví by byly hrazeny z soukromého zdravotního pojištění. Veřejné povinné veřejné zdravotní pojištění by neexistovalo, tak to bylo v USA. Výhody to má ty, že je garantovaná vysoká kvalita péče, bude více peněz pro vědu a medicínský výzkum, vysoké přimy lékařů a sledování kvality péče. Něco obdobného je u zubařů. Nevýhody sociálního pojištění ( ty známe všichni) dlouhé čekací doby na ambulantní specializované služby a drahé výkony,omezená svobodná volba lékaře a zdravotnického zařízení, různá úroveň nemocnic z hlediska komfortu pacientů., dluhy nemocnic.

1 0
možnosti
JS

Pane Kindl, děkuji za názor. Bylo by to na dlouhé povídání.

0 0
možnosti
PK

Před pár dny jsem měl styk (pracovní) s mladou Američankou z Detroitu. Na rozdíl od Vás tvrdila, že se Detroit viditelně zvedá. Typoval jsem ji na demokratku dosti nalevo.

Navštívila kosmetické pracoviště zde v pražském areálu, ruská firma, pochopitelně vše za hotové.

0 0
možnosti
PK

no kéž by,ještě před 5 lety se vylidňoval...

0 0
možnosti
PK

V Kanadě jsem nikdy nebyl, přesto, že jsem o to moc stál,nikoliv kvůli pojištění tedy ale hnala mě tam láska k přírodě, no snad v příštím životě. Váš blog byl moc zajímavý a zdr.péči jsem poznal ve státech ale o té kanadské ani slovo. Takže pro amika je to rychlejší a levnější tam zajet?

Karma za članekR^

1 0
možnosti
PK

Zajímavé počtení, nejen že mám 2 potomky s cukrovkou 1. Jsem zvědav na případné reakce Čecho-kanaďanů a američanů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 849x
Expat v Kanadě od r.1968, Ajt´ák v důchodu, od dětství náruživý čtenář. Filozoficky svobodomyšlenkář, agnostik, s odkazem na Evropské osvícenectví. (Z novodobých myslitelů mám nejblíže k Christopheru Laschovi ). Politicky jsem vyznavatel střední cesty, což neberu jako lhostejnost jako spíš právo rejpat do obou stran. Obecně, mým terčem jsou extrémistické pozice, tedy, politika identity, islamismus, rozbíjení sociálního zabezpečení, (a na druhé straně) představy o státu jako univerzální kojné, prostomyslné rovnostářství, (a na druhé straně) vymazávání demokratické společnosti komerční manipulací a oligarchickými zájmy. xenofóbie, ale více oikofóbie (což je novotvar k popisu sklonů k přehnané kritice vlastních tradic, doslova "strach z vlastního domu").

Seznam rubrik