Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Královský svatební obřad podrobil zdrcující kritice člověk, který má za hlavu státu Zemana. Opravdu komické.

7 20
možnosti
Foto

Pardon, nečetla jsem váš profil, tak vy můžete :-)

1 0
možnosti
Foto

Dal jsem karmu a mám takovou malinkatou připomínku. Neberte to prosím jako výtku. Ale já si myslím že to rčení o tom kanónu na palubě se týká jeho pohybu a nikoliv výstřelu.

Palné zbraně, třeba pistolex můžeme po nabití zajistit. Moc často se to nedělá ale je to technicky možné. Ale u palubního kanónu si myslím že spíš jde o upevnění toho děla. Aby, kdyby se utrhlo, nelétalo po palubě jako splašené.

3 2
možnosti
JS

Jistě jde o to. Celý ten výraz v anglině pochází od představy, že děla na korábech byla na kolečkách a nebyla-li přivázána lanem, lítala by při bouřích po palubě Prostě se mi to nepovedlo přeložit do češtiny.

0 0
možnosti
MK

No pane Severa, pěkné to bylo převelice, myslím celý ten obřad a všechno kolem toho. A pokud jste se pobavil, tak je to asi v pořádku. Jinak žít pod takovým drobnohledem celého mediálního světa asi nebude žádný med. Takže za mě prokázala nevěsta velikou odvahu, že do toho vůbec šla.

4 1
možnosti
OU
JS

Paní Sindlerova, věřte, že jim jeden druhého přeju. Mě šlo spíš o potíže s režírováním toho, jak říkate, "cirkusu" v naší době.

7 2
možnosti
PK

Tak, díval jsem se na to jako na pohádku, ale i tento pohled je stravitelný;-D

2 0
možnosti
JB

Časy a mravy se mění, smiřme se s tím. Svatba byla krásná, novomanželé jen zářili a černošský kněz se zpěváky odlehčili upjatou náladu a vyloudili po americku na tvářích smích. Chyběla snad už jen šlehačková bitva na závěr...

7 1
možnosti
DT

Nemyslím si, že je to dobře takhle prznit anglickou tradici. Toho hyperaktivního mnicha si měli nechat na večer, kde by přispěl k lepší zábavě - koneckonců TOLIK černých efektů v té kapli skutečně být nemuselo. ZAS AŽ TAK černá ona taky není.

Není radno zapomínat na to, že ta tradice (oni tomu říkají kontinuita) je to jediné, co je na tom přežitém trůně drží - a když mu takhle podkopnou nožičky, nemusí to pro ně dopadnout dobře. Zase ale na druhou stranu, Harry byl vždycky rebel a tohle bude třeba jen kontrastní program k tomu, že ostatní se chovají dobře a "starosvětsky".

26 1
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 849x
Expat v Kanadě od r.1968, Ajt´ák v důchodu, od dětství náruživý čtenář. Filozoficky svobodomyšlenkář, agnostik, s odkazem na Evropské osvícenectví. (Z novodobých myslitelů mám nejblíže k Christopheru Laschovi ). Politicky jsem vyznavatel střední cesty, což neberu jako lhostejnost jako spíš právo rejpat do obou stran. Obecně, mým terčem jsou extrémistické pozice, tedy, politika identity, islamismus, rozbíjení sociálního zabezpečení, (a na druhé straně) představy o státu jako univerzální kojné, prostomyslné rovnostářství, (a na druhé straně) vymazávání demokratické společnosti komerční manipulací a oligarchickými zájmy. xenofóbie, ale více oikofóbie (což je novotvar k popisu sklonů k přehnané kritice vlastních tradic, doslova "strach z vlastního domu").

Seznam rubrik