Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tak takováto situace by mě jako fandu dosti stresovala a pokud s tím nelze nic dělat a jen čekat až se vyprázdní hala, to bych asi změnil tým.

Naštěstí jsem jen fanda amerického fotbalu na dálku, i když se do Philly občas vracím na zápas, zejména s nenáviděným Dallasem. Ale mě můj tým potešil, když vyhrál SB, takže jsem na rozdíl od Vás happy. Hlavu vzhůru,po špatných časech zákonitě přicházejí ty lepší léta...:-)

0 0
možnosti
JS

Děkuju za povzbuzení !;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 68
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 849x
Expat v Kanadě od r.1968, Ajt´ák v důchodu, od dětství náruživý čtenář. Filozoficky svobodomyšlenkář, agnostik, s odkazem na Evropské osvícenectví. (Z novodobých myslitelů mám nejblíže k Christopheru Laschovi ). Politicky jsem vyznavatel střední cesty, což neberu jako lhostejnost jako spíš právo rejpat do obou stran. Obecně, mým terčem jsou extrémistické pozice, tedy, politika identity, islamismus, rozbíjení sociálního zabezpečení, (a na druhé straně) představy o státu jako univerzální kojné, prostomyslné rovnostářství, (a na druhé straně) vymazávání demokratické společnosti komerční manipulací a oligarchickými zájmy. xenofóbie, ale více oikofóbie (což je novotvar k popisu sklonů k přehnané kritice vlastních tradic, doslova "strach z vlastního domu").

Seznam rubrik